There's something wrong with this Daily Express front page

The Daily Express may have had some questionable stories on its front page over the years, but the first version of Monday's edition sent out to broadcasters had one undeniable error on it.

Not only did it spell "asylum seeker" wrong (and on one of its specialist subjects too!), but the typo featured opposite a headline about dyslexia.

An irony people were quick to point out:

Fortunately for the Express, an eagle-eyed sub-editor (or at least a staffer who'd seen the mockery on Twitter) changed the headline before it hit the press.

Keep reading...Show less
Please log in or register to upvote this article
The Conversation (0)